آوای جنوب

بازدید رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان از مناطق زلزله زده شهر سی سخت

آوای جنوب
به گزارش آوای جنوب؛ علی شهابی نسب رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان به اتفاق معاون وزیر کشور و رئیس سازمان مدیریت بحران کشور،معاون عمرانی استاندار وجمعی از مدیران استانی وشهرستانی، از مناطق زلزله زده شهر سی سخت بازدید به عمل آوردند.

شهابی نسب در گفتگو با آوای جنوب گفت: متاسفانه براثر زلزله ۵/۶ اخیر سی سخت به تعدادی از ساختمانهای دولتی،مسکونی ،تجاری وتاسیسات زیر بنایی ولوازم خانگی مردم خسارت جدی وارد شده که امیدواریم با برنامه ریزی درست ودر کوتاه ترین زمان ممکن کار بازسازی وبهسازی اماکن آغار وبه اتمام برسد.
شهابی نسب: از همان دقایق اولیه تا کنون همه مسوولان پای کار هستند و لحظه ای دریغ نکرده اند.
وی تصریح کرد: با پیگیری های صورت گرفته در این دو روز مبلغ ده میلیارد تومان به صورت تنخواه به این منطقه اختصاص داده شده است.

شهابی نسب خاطرنشان کرد: در همین خصوص با پیگیری های
انجام شده رییس سازمان برنامه و بودجه کشور دستور اختصاص ۱۰ میلیارد تومان تنخواه فوری به استانداری کهگیلویه و بویراحمد برای رفع نیاز‌های ضروری زلزله زدگان را صادر کرد.

وی افزود: آقای محمدباقر نوبخت رییس سازمان برنامه و بودجه کشور دستور اختصاص ۱۰۰ میلیارد ریال تنخواه فوری به استانداری برای رفع نیاز‌های ضروری زلزله زدگان را صادر کرده است و مسوولین مربوطه و ارزیاب ها نیز در حال اتمام آخرین گزارشات خود هستند

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president