آوای جنوب

اولتیماتوم شهردار یاسوج به اعضای شورای شهر/ آخرین بار است در جلسه شورا حاضر می‌شوم

شهردار یاسوج ادامه داد: اگر در نظام مقدس جمهوری اسلامی به اهداف و سیاست‌های نظام اعتقاد داشته باشیم خدمت باید در راستای تعامل، رضایت خداوند و مردم باشد

جاویددر جلسه شورای شهر، شهردار یاسوج با توجه به روند برگزاری جلسات شورا عنوان کرد که آخرین بار است در جلسه شورا حاضر می‌شوم.

آوای جنوب؛

جلسه شورای اسلامی شهر یاسوج عصر امروز به ریاست هدایت‌الله امیری و با حضور شهردار به منظور رسیدگی به مشکلات برخی از شهروندان برگزار شد.

محمدعلی جاوید در این جلسه با اشاره به مشکلات شهروندان گفت: در راستای اجرای طرح‌ها و رسیدگی به مشکلات مردم از نظرات کارشناسان مربوطه در حوزه‌های مختلف استفاده می‌کنیم.

شهردار یاسوج ادامه داد: اگر در نظام مقدس جمهوری اسلامی به اهداف و سیاست‌های نظام اعتقاد داشته باشیم خدمت باید در راستای تعامل، رضایت خداوند و مردم باشد.

جاوید با تأکید بر اینکه جلسات در هر جایی که برگزار شود در چارچوب قانون برگزار می‌شود، گفت: جلسات ما باید مبتنی بر قانون باشد و آن را سرلوحه کار خود قرار دهیم.

این مسئول در ادامه با اشاره به مشکل شهروندی مبنی بر اینکه بخشی از جاده نقاره‌خانه نیز در ملک شخصی محمد طاهری اجرا شده است، گفت: مالک مذکور اگر سندی مبنی بر مالکیت دارد یا صورت‌جلسه شهرداران قبل در این خصوص دارد ارائه دهند که این روش ممکن است چندین سال هم به طول انجامد.

شهردار یاسوج با بیان اینکه مالک مذکور برای احقاق حق خود باید به دادگاه مراجعه کند تا دادگاه مدارک و اظهارات وی را بررسی و کارشناس مربوطه برای بررسی به محل اعزام می‌شود تا مشکلات آن برطرف شود.

گفتنی است در ادامه جلسه مالک زمین مذکور که جاده نقاره‌خانه در ملک وی رد شده از مجموعه شهرداری ابراز گلایه کرد و خواستار حق پایمال شده خود طی چندین سال گذشته شد.

این شهروند یاسوجی در جمع اعضای شورای شهر و دیگر شهروندان شهردار را تهدید کرد و گفت: باید تاوان چند سال معطلی را از شهردار بگیرم و از هیچ کاری کوتاهی نمی‌کنم.

جاوید با خونسردی تمام در جلسه نشسته حضور داشت و به مشکلات دیگر شهروندان رسیدگی کرد.

در ادامه جلسه با اشاره به اظهارات یکی دیگر از شهروندان مبنی بر تعیین کاربری زمینی در محمودآباد مبنی بر اینکه شهرداری همکاری نمی‌کند و شهردار برای تعیین وضعیت آن تقاضای چندین متر زمین کرده است که شهردار از اظهارات این شهروند ناراحت شد به گونه‌ای که شهردار عنوان کرد آخرین بار است در جلسات شورا شرکت می‌کنم.

جاوید اذعان کرد: مالک زمین مذکور ملکی در محدوده محمودآباد دارد که زنی با چند فرزند به شهرداری مراجعه کرد و بیان داشت که زمینی که می‌خواهید آن را تفکیک کنید حق چند یتیم است.

شهردار یاسوج ادامه داد: طبق درخواست مالک مذکور؛ کارشناس قیمت زمین را متری ۵۰ هزار تومان زده که ما تاکیدمان بر این بوده که قیمت واقعی عنوان شود و ما هیچ درخواست خارج از قانون نداشتیم.

جاوید در ادامه به مشکلات یکی دیگر از شهروندانی که دو سال است در جایگاه CNG مشغول به کار بودند و قریب به هشت ماه نیز حقوق نگرفته‌اند گوش داد و در پاسخ گفت: شهرداری هیچ ضمانت‌نامه‌ای برای وصول حقوق کارگران پیمانکاری نمی‌گیرد بلکه ضمانت‌نامه به منظور حفاظت از امکانات شهرداری از پیمانکار دریافت می‌کند.

این مسئول خاطرنشان کرد: اداره کار مرجع حل اختلاف بین کارگر و کارفرما است.

در ادامه جلسه یکی دیگر از شهروندان که گلایه‌های زیادی داشت، گفت: بعد از ۲۵ سال پیش موفق شدم که در نجف‌آباد زمینی به استناد کوچه ۱۰ متری نبش آهن‌آلات سمیعی خریداری کنم.

این شهروند یاسوجی بیان اینکه در این کوچه از طوایف مختلف استان کهگیلویه و بویراحمد در آن حضور دارند، گفت: با توجه به نفوذی که در سنوات گذشته وجود داشته کوچه‌ها و آبراه‌های نجف‌آباد را به سمت کوچه امیرکبیر فرعی اول هدایت کرده به گونه‌ای که در زمستان گذشته زمانی که درب منزل خود را باز کردم وضعیت خیابان به گونه‌ای بود که انگار رودخانه بشار از جلوی منزل ما عبور می‌کند.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president