آوای جنوب

استاندار و نمایندگان کهگیلویه و بویراحمد در مجلس از سایت شهدای شلمچه بازدید کردند

آوای جنوب

استاندار کهگیلویه و بویراحمد به همراه نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی از سایت شهدای استان در مرز شلمچه و نحوه خدمات‌دهی به زوار اربعین بازدید کردند.

سید علی احمدزاده در بازدید از موکب شهدای استان کهگیلویه و بویراحمد در مرز شلمچه ضمن قدردانی از تلاش‌های معاون امور عمرانی، مدیرکل دفتر فنی و همکاری شرکت نفت و گاز گچساران گفت: با وجود فرصت کوتاهی که در اختیار استان بود توانستیم در این سایت کارهایی برای خدمات‌رسانی به زوار اربعین انجام دهیم.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: مجتمع شهدای استان کهگیلویه و بویراحمد نیمه کاره است و امیدواریم تا اربعین سال آینده تکمیل و به بهره‌برداری کامل برسد.

وی بیان کرد: استان به این مجموعه در مرز شلمچه برای خدمات ‌رسانی به زوار اربعین نیاز داشت و ضمن قدردانی از زحمات نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی و نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد، امیدواریم حمایت‌های لازم برای بهره‌برداری از این مکان با تمام امکانات انجام شود.

وی خاطرنشان کرد: جای خوشحالی است که کهگیلویه و بویراحمد در کنار سایر استان‌ها در مرز شلمچه مکانی در اختیار دارد و به زوار خدمات‌رسانی می‌کند.

همچنین مهدی روشنفکر نماینده مردم بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی با تشکر از زحمات استاندار و دیگر دست‌اندرکاران گفت: چنین فضایی برای زوار اربعین مورد نیاز بود که به همت استاندار و دیگر مسئولان احداث شد و همانطور که درجنگ تحمیلی استان برجسته‌ای به لحاظ اعزام به جبهه بودیم در خدمت‌رسانی به زوار اربعین هم برجسته هستیم.

سید ناصر حسینی‌یور نماینده مردم گچساران و باشت گفت: حماسه عاشورا هویت و عزت ملت ایران است و بر اساس این مکتب دفاعی توانستیم در هشت سال جنگ در مقابل دشمن تا دندان مسلح بایستیم.

معاون امور عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد هم در این زمینه با اشاره به اینکه احداث سایت شهدای استان و زائرسرای مشهد دو اقدام مهم فرهنگی استان است، گفت: در کمتر از دو ماه اقدامات لازم در این مکان انجام و ۴۰ چشمه سرویس بهداشتی و ۳۰ سرویس حمام احداث شد.

کیامرث حاجی‌زاده با اشاره به خدمات‌رسانی به زوار در سایت شهدای شلمچه از همکاری فرمانداران آبادان و شلمچه قدردانی کرد.
معاون عمرانی استاندار خاطرنشان کرد: با نگاه ویژه استاندار از محل متمم سفر ریاست جمهوری ۱٠ میلیارد تومان به سایت خدماتی استان در شلمچه اختصاص یافته است.
حاجی زاده با بیان اینکه استان کهگیلویه و بویراحمد جز استان هایی بود که بعد از دیگر استان ها شروع کرد اما در بازدید وزیر و معاون وزیر نیز از روند کار راضی بوده اند گفت: امیدواربم تا پایان سال سایتی شایسته زوار امام حسین (ع) در مرز شلمچه احداث شود.
معاون عمرانی استاندار با تقدیر از مجموعه شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران و مدیرعامل این شرکت به نقش نفت گچساران در خدمت به زوار در مرز و سایت اشاره کرد و بیان کرد: نصب خنک کننده؛ ایجاد مه پاش و چندین مخزن آب شرب ده هزار لیتری و پانزده هزار لیتری از اقداماتی است که در کمترین زمان ممکن در این مکان صورت گرفته است .

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president