آوای جنوب

آخرین خبر از مسابقه موتورسواری گچساران و پاسخ فرماندار گچساران

آوای جنوب 

در حالیکه قرار بود روز جمعه مسابقات موتورسواری در پیست شهید سلیمانی (پروبالی) گچساران برگزار شود، شاهد آن هستیم عده ای بر برگزاری مسابقه تاکید دارند و رئیس اداره ورزش و جوانان گچساران نیز اعلام کرده است که این مسابقه برگزار نخواهد شد. 

 

در روزهای گذشته در آخرین جلسه ستاد کرونا گچساران مسعود ظفری به عنوان شهردار عنوان کرد: چطور می‌شود با توجه به شرایط وضعیت کرونا، مسابقه موتور سواری در گچساران برگزار می‌شود؟ که این موضوع جای تعجب است.
ظفری افزود: اگر شرایط و وضعیت کرونا خوب است باید برای همه خوب باشد و اگر وضعیت کرونایی بد است باید برای همه بد باشد و تجمع و برگزاری مراسمات و برنامه هاو… باید برای همه یکسان باشد.
شهردار دوگنبدان خواستار لغو مسابقه موتور سواری در گچساران شد.
در ادامه آن جلسه فرماندار گچساران نسبت به موضوع برگزاری مسابقه موتور سواری جنوب کشور در گچساران اظهار بی اطلاعی و عنوان کرد: هیچ گونه هماهنگی با فرمانداری گچساران در خصوص برگزاری این مسابقه صورت نگرفته است که متولیان برگزاری این مسابقه باید از ستاد کرونا و مسئولان بهداشت و درمان گچساران گچساران مجوز دریافت کنند.
به گزارش آوای جنوب فرماندار گچساران در گفتگوی اختصاصی با آوای جنوب در خصوص مسابقه موتورسواری روز جمعه اظهار کرد: این موضوع در ستاد کرونا شهرستان گچساران مطرح شد و در آن جلسه با توجه به وضعیت کرونا در گچساران اعلام شد که مجوز داده نخواهد شد و مانیز تابع تصمیم ستاد کرونا هستیم.

خوانپایه خاطرنشان کرد: بر همین اساس به رئیس اداره ورزش و جوانان گچساران اعلام کرده ایم که این مسابقه نباید برگزار شود و روز جمعه نیز این مسابقه برگزار نخواهد شد.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president